Recorda que: El nostre personal no et cobrarà mai. El cost del servei es carregarà a la factura que periòdicament t’envia la teva comercialitzadora.
Sol·licitar l’acreditació
El personal de Nedgia o de l’empresa acreditada que dugui a terme la inspecció periòdica, la lectura de comptador o l’atenció d’una urgència relacionada amb la infraestructura de gas natural, ha d’anar sempre degudament identificat amb la targeta d’acreditació de Nedgia.
Comprovar que el seu uniforme té el logotip de Nedgia o de l’empresa acreditada
El personal que t’atén ha d’anar sempre amb la indumentària adequada que l’identifiqui a Nedgia o a l’empresa acreditada a aquest efecte en el cas de les inspeccions periòdiques, atenció d’urgències, lectura del comptador, etc.
Procés d’inspecció periòdica, lectura del comptador o atenció de la urgència
Després de comprovar els dos punts anteriors, el personal de Nedgia o de l’empresa acreditada a aquest efecte en el cas de les inspeccions periòdiques o lectures de comptador durà a terme la missió que tingui encomanada amb la màxima celeritat i garantia.
Pagament de la gestió
Recorda que no hauràs de pagar res en el moment de la visita al teu domicili, ni en efectiu, ni amb targeta. Si la intervenció té cost, t’avisaran amb antelació i es carregarà a la factura que periòdicament t'envia la teva comercialitzadora.
* No estan inclosos els temes relacionats amb la caldera o escalfador, instal·lació, reparació, etc.
* No estan inclosos els temes relacionats amb la caldera o escalfador, instal·lació, reparació, etc.