Absent el dia de la inspecció

 
 
En cas de no localitzar la targeta, contacta amb el nostre servei d’Atenció al Client

Trucant al telèfon:
900 100 252

I si no puc ser-hi el dia indicat, què puc fer?

Pots posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client trucant al telèfon 900 100 252 per tornar a concertar la cita o bé trucar al telèfon del tècnic que s’indicarà al cartell que es penjarà a la teva finca, uns quants dies abans de la visita.

I si no contacto per concertar una nova visita?

La teva instal·lació de gas natural requereix certes cures per garantir-ne la utilitat. No oblidis passar la inspecció. És per la teva seguretat. Si no es passa la inspecció, es notificarà a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma i es pot interrompre el subministrament de gas natural. Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client trucant al telèfon 900 100 252, disponible de dilluns a dissabte de 8:00 a 22:00h, per concertar una cita nova.