Si fa olor a gas o sospites que hi ha una fuita, truca’ns: 900 750 750
Logotipo de Nedgia de cabecera

Absent el dia de la inspecció

 
 
En cas de no localitzar la targeta, contacta amb el nostre servei d’Atenció al Client

Trucant al telèfon:
900 100 252

I si no puc ser-hi el dia indicat, què puc fer?

Pots posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client trucant al telèfon 900 100 252 per tornar a concertar la cita o bé trucar al telèfon del tècnic que s’indicarà al cartell que es penjarà a la teva finca, uns quants dies abans de la visita.

I si no contacto per concertar una nova visita?

La teva instal·lació de gas natural requereix certes cures per garantir-ne la utilitat. No oblidis passar la inspecció. És per la teva seguretat. Si no es passa la inspecció, es notificarà a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma i es pot interrompre el subministrament de gas natural. Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client trucant al telèfon 900 100 252, disponible de dilluns a dissabte de 8:00 a 22:00h, per concertar una cita nova.