Documentació relacionada amb la inspecció periòdica

Et mostrem tots els tipus d’avisos i cartells de Nedgia que et pots trobar a casa.

Comunicació d’inspecció periòdica

Comunicació que s’envia als consumidors per informar-los d’una pròxima inspecció periòdica.

Comunicació d’inspecció periòdica – 2n avís

Comunicació que s’envia als consumidors per informar-los de la franja horària en què es farà la visita.

Cartell d’avís d’inspecció periòdica

Cartell que facilita Nedgia i que mostra el dia i la franja horària en què es farà la inspecció periòdica. Aquesta targeta es dirigeix a totes les persones que hagin rebut anteriorment la carta d’inspecció periòdica, tenint en compte que no sempre es fa a tots els habitatges d’una finca el mateix any.

Targeta d’absència en la inspecció periòdica

Full que emplena el personal qualificat de Nedgia en cas que el consumidor no sigui a casa.

Justificant correcció d’anomalies

Document que emplena l’instal·lador, el tècnic de l’empresa autoritzada o el tècnic d’assistència tècnica, per informar que s’han corregit les anomalies detectades durant la inspecció, i que s’ha d’enviar a Nedgia.

Guia pràctica d’inspecció periòdica

Es resumeix de manera senzilla, en aquesta guia pràctica, totes les comprovacions que es realitzaran durant el procés d’inspecció periòdica de la seva instal·lació de gas.