A continuació trobaràs les tarifes regulades que s’apliquen a les inspeccions periòdiques fetes per les companyies distribuïdores segons la teva comunitat autònoma.
Comunicació d’inspecció periòdica
Comunicació que s’envia als consumidors per informar-los d’una pròxima inspecció periòdica.
Comunicació d’inspecció periòdica – 2n avís
Comunicació que s’envia als consumidors per informar-los de la franja horària en què es farà la visita.
Cartell d’avís d’inspecció periòdica
Cartell que facilita Nedgia i que mostra el dia i la franja horària en què es farà la inspecció periòdica. Aquesta targeta es dirigeix a totes les persones que hagin rebut anteriorment la carta d’inspecció periòdica, tenint en compte que no sempre es fa a tots els habitatges d’una finca el mateix any.
Targeta d’absència en la inspecció periòdica
Full que emplena el personal qualificat de Nedgia en cas que el consumidor no sigui a casa.
Justificant correcció d’anomalies
Document que emplena l’instal·lador, el tècnic de l’empresa autoritzada o el tècnic d’Assistència Tècnica, per informar que s’han corregit les anomalies detectades durant la inspecció, i que s’ha d’enviar a Nedgia.
Guia pràctica d’inspecció periòdica
Se resume de forma sencilla, en esta guía práctica, todas las comprobaciones que serán realizadas durante el proceso de inspección periódica de su instalación de gas.