Si fa olor a gas o sospites que hi ha una fuita, truca’ns: 900 750 750
Logotipo de Nedgia de cabecera

No he superat la inspecció

 
 
Per què no he superat la inspecció?

Consulta les anomalies per les quals no has superat la inspecció

Què faig una vegada resoltes les anomalies?

Una vegada corregida l’anomalia, l’instal·lador autoritzat o el servei tècnic del teu aparell de gas ha de lliurar-te una còpia d’aquest justificant de correcció d’anomalies correctament emplenat i ens l’ha d’enviar, escanejat o una foto de pàgina completa, a través de l’àrea privada de col·laboradors del nostre web, o si decideixes fer-nos-el arribar tu mateix, l’has d’enviar al correu electrònic documentacioninspeccion@nedgia.es.

Qui corregeix les anomalies?

L’instal·lador o l’empresa autoritzada, o el Servei d’Assistència Tècnica. Recorda que l’instal·lador que fa la inspecció no podrà reparar les anomalies durant la visita de la inspecció.

Què passa si no envio el justificant de correcció d’anomalies?

No tindrem constància que s’han corregit les anomalies i figurarà que la teva instal·lació no compleix la normativa vigent. Periòdicament es fa una notificació a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma de les instal·lacions amb anomalies i es pot interrompre el subministrament de gas natural.