Per instruccions de la teva comercialitzadora
Si hi ha incidències en les factures o impagaments, poden haver sol·licitat que interrompem el subministrament. Contacta amb la teva comercialitzadora, que t’indicarà els passos que has de seguir. Un cop solucionat, et trucarem i anirem a restituir-te el subministrament, moment en què hauràs de ser-hi present.
Per incidències en el procés d’inspecció periòdica
Les incidències en el procés d’inspecció periòdica són habituals i poden comportar una interrupció del subministrament. Les incidències poden ser de múltiples tipus: per no haver superat la inspecció, per estar absent el dia de la inspecció, per problemes en la instal·lació receptora comuna o la individual o per altres causes, i sempre que siguin esmenades i documentades adequadament, podran habilitar la reactivació del subministrament.
Per incidències a la xarxa o a les instal·lacions
Quan es fan intervencions de manteniment a les xarxes de subministrament o a les instal·lacions receptores comunitàries de les finques (IRC), en poden derivar interrupcions puntuals i temporals del subministrament. Si creus que pot ser el teu cas, contacta amb el servei d’urgències de Nedgia, SA trucant al 900 750 750
Per anomalies en el punt de subministrament
Si creus que aquest és el teu cas o, en general, en desconeixes la causa, pots trucar al 900 100 252, on et donarem instruccions per solucionar-ho.