Logotipo de Nedgia de cabecera

Servei d’urgències, pensant en la teva seguretat

A Nedgia posem a la teva disposició un servei d’urgències les 24 hores, els 365 dies de l’any.
 
 

Què he de fer si fa olor de gas?

Obre portes i finestres

Obre les portes i finestres perquè el local quedi ben ventilat. Davant d’una possible asfíxia, agafa aire fresc i, immediatament, sol·licita atenció mèdica.

Tanca la clau general de pas

Tanca els comandaments dels aparells de gas i la clau general de pas. Si després de tancar la clau de pas segueix fent olor de gas, ventila i surt de casa fins que arribi el personal d’urgències.

No manipulis aparells elèctrics

No manipulis cap aparell elèctric ni accions cap interruptor.

Truca al telèfon d’urgències 900 750 750

Truca al nostre telèfon d’urgències 900 750 750, i vindrem ràpidament a inspeccionar la teva instal·lació. Truca-hi només en cas d’urgència, per no saturar la línia.

No generis flames ni espurnes

No generis flames ni espurnes i, sobretot, no fumis.

No generis flames ni espurnes i, sobretot, no fumis.

No vuelvas a abrir la llave de paso hasta haber reparado la instalación o el aparato averiado.
 
 
Tens més preguntes?

Preguntes i respostes sobre irregularitats del gas

Com funciona el telèfon d’urgències?

Aquest servei cobreix les operacions necessàries per eliminar o reduir qualsevol risc i normalitzar el subministrament de gas.
Telèfon gratuït 900 750 750

Què has de saber?

El servei d’atenció d’urgències no cobreix la reparació de la instal·lació de gas a partir de la clau de connexió de servei de l’edifici, llevat que aquesta instal·lació sigui propietat de Nedgia.
Recorda que a les àrees comunes de l’edifici és el propietari, o qui el representi, el que se n’ha de responsabilitzar de la conservació i el manteniment. A l’interior de l’habitatge has de mantenir la instal·lació en perfecte estat i fer-ne un ús adequat.

Quan has de trucar?

Truca’ns si perceps que hi pot haver algun risc causat pel gas natural o observis anomalies en el subministrament, com ara pressió alta o baixa o falta de gas.

Els especialistes de Nedgia classificaran la incidència en funció del risc o de la gravetat i t’indicaran per telèfon com has d’actuar. Si el problema no es pot resoldre per telèfon, t’enviaran el personal especialitzat de Nedgia per eliminar els riscos.