Bcome Patacona, l’hotel més gran de València, aposta pel gas natural

Bcome Patacona, o hotel máis grande de Valencia, aposta polo gas natural

NEDGIA Cegas, la distribuïdora del grup Naturgy de la comunitat, ha connectat a la seva xarxa de distribució la solució de gas natural amb microcogeneració que ha instal·lat l’hotel i que els permetrà generar aigua calenta sense cap tipus d’emissió a l’atmosfera.

La delegació de Gran Consum de NEDGIA Cegas ha signat un acord amb Urbania, la promotora que ha impulsat l’hotel Bcome Patacona a Alboraia (València), perquè aquest hotel disposi del gas natural com a solució per cobrir les seves necessitats energètiques.

La distribuïdora de gas del grup Naturgy a la Comunitat Valenciana i Urbania han instal·lat una solució de gas natural amb microcogeneració per a la producció d’electricitat i aigua calenta sanitària, que tindrà un consum de més d’1 GWh a l’any de gas natural. En apostar per aquesta energia eficient i sostenible, aquest establiment hoteler contribuirà a millorar la qualitat de l’aire de la ciutat, aprofitant la recuperació de la calor de la microcogeneració per generar aigua calenta sense cap tipus d’emissió a l’atmosfera.

El nou hotel de la platja de la Patacona a Alboraia, que va ser dissenyat com un edifici d’oficines i va passar diversos anys sense ús a causa de la bombolla immobiliària, finalment es convertirà en l’hotel més gran de València, amb 442 habitacions repartides en 8 plantes i 14.000 metres quadrats de superfície. A causa del seu particular disseny amb formes sinuoses i circulars, la solució de microcogeneració amb gas natural va ser seleccionada com a complement ideal per al sistema de climatització de l’hotel, ja que permet generar electricitat i calor de manera conjunta adaptant-se a la particular estructura de l’hotel.

Actualment, les tecnologies que funcionen amb gas natural poden satisfer tots els serveis que ofereixen els establiments hotelers, des de la restauració fins als serveis de calefacció, refrigeració, aigua calenta i bugaderia. Aquesta energia és una aliada per al sector hoteler, ja que és més econòmica, eficient i sostenible, la qual cosa augmenta el seu avantatge competitiu davant els seus competidors i la qualitat del servei que ofereix als seus clients.

Sobre NEDGIA Cegas

NEDGIA Cegas, la distribuïdora de gas del grup Naturgy a la Comunitat Valenciana, disposa de prop de 650.000 punts de subministrament en 200 municipis, la qual cosa permet que el 87% de la població de la comunitat tingui accés al gas natural. El seu principal actiu són els gairebé 9.150 quilòmetres d’infraestructures que permeten fer arribar avui dia, de manera segura i eficient, el subministrament energètic de gas natural i també la distribució de gas renovable i d’hidrogen en el futur. La innovació, la proximitat i l’atenció al client formen part de la seva raó de ser i caracteritzen la seva activitat.