Celestina López, nova directora d’Operacions de NEDGIA a la zona nord

Celestina López, nova directora de Operacións de NEDGIA na zona norte

El fins ara director, Juan Antonio Pazos, passa a dirigir l’Àrea Comercial Residencial de NEDGIA a la zona nord.

Celestina López, que ha estat nomenada directora d’Operacions de Distribució de Gas de NEDGIA a la zona nord, compatibilitza la direcció de NEDGIA Castilla y León amb la de les distribuïdores de Galícia, La Rioja i Navarra.

NEDGIA, la companyia de distribució de gas natural del Grup Naturgy, ha nomenat Celestina López nova directora d’Operacions de distribució de gas de NEDGIA a la zona nord de la companyia. López compatibilitzarà la direcció d’Operacions de les distribuïdores de gas natural de NEDGIA a Castella i Lleó, Galícia, La Rioja i Navarra.

La nova directora d’Operacions de distribució de gas a la zona nord de NEDGIA és de Logronyo i és enginyera agrònoma per la Universitat Politècnica de Madrid. Amb gairebé 20 anys d’experiència al Grup Naturgy, Celestina López ha ocupat diverses posicions de responsabilitat en l’àmbit de la distribució de gas natural, entre les quals es troben la direcció de NEDGIA Aragón, Rioja, Navarra i Cegas a la Comunitat Valenciana.

La nova directora d’Operacions a la zona nord assumeix el repte de continuar l’expansió de la xarxa de distribució de gas natural, així com de potenciar els nous usos d’aquesta font d’energia, entre els quals destaquen la implantació de la mobilitat sostenible amb gas natural i l’impuls del gas renovable.

Nova realitat, nous reptes

NEDGIA aposta fermament per la contribució decisiva del gas natural en la millora de la qualitat de l’aire a les ciutats espanyoles. Per això, treballa en el desenvolupament de solucions innovadores i eficients per fer arribar el gas natural a usuaris nous, i promou els nous usos del gas, com la mobilitat sostenible com a alternativa a combustibles tradicionals, o el gas renovable, una opció sostenible i econòmicament competitiva per impulsar un sistema energètic descarbonitzat i lluitar contra el canvi climàtic.

A més, la companyia està treballant en la digitalització de tots els seus processos amb l’objectiu d’aprofitar al màxim les noves tecnologies per fer més eficient i eficaç la seva activitat i connectar amb la nova realitat més tecnològica i exigent.

NEDGIA, filial distribuïdora del Grup Naturgy, és líder en l’activitat de distribució de gas natural a Espanya, on opera per mitjà de les diverses companyies a onze comunitats autònomes. L’empresa supera els 5,3 milions de punts de subministrament i disposa de més de 52.400 quilòmetres de xarxes a gairebé 1.200 municipis espanyols.

Valladolid, 19 de setembre de 2018

Baixar en PDF