Col·laborem amb FEGECA en la promoció del gas renovable i les solucions eficients a gas

Colaboramos con FEGECA na promoción do gas renovable e as solucións eficientes a gas

El president de FEGECA (Associació de Fabricants de Generadors i Emissors de Calor) Nicolás Klingenberg, i la nostra directora d’Estratègia Comercial i Transformació, Elena Longarela, han firmat un acord de col·laboració per a la promoció del gas renovable i solucions eficients a gas.

L’acord posa de manifest el compromís d’ambdues entitats amb el desenvolupament professional dels sectors que representen en l’àmbit de l’energia, la climatització, la refrigeració i els serveis relacionats amb la calefacció i la producció d’aigua calenta sanitària.

Sr. Nicolás Klingenberg, President de FEGECA, i Sra. Elena Longarela López, Directora d’Estratègia Comercial i Transformació de NEDGIA, valoren de manera molt positiva l’aliança, que suposa que suposa un esforç conjunt per impulsar solucions innovadores en l’àmbit energètic, en línia amb el ferm compromís d’ambdues entitats amb el desenvolupament sostenible, la transició energètica i l’aportació de valor a la societat. En el marc de la col·laboració, estan previstes accions divulgatives sobre el gas renovable, la promoció d’equips eficients i solucions tècniques a gas i la celebració de jornades tècniques, entre d’altres.

Sobre FEGECA

FEGECA porta més de 40 anys agrupant els fabricants de generadors i emissors de calor amb activitat a Espanya per gestionar i defensar els seus interessos. Al llarg de la seva trajectòria, ha estat i és molt rellevant la seva tasca com a grup d’influència en les Administracions Públiques, vetllant perquè la normativa i la legislació que afecta al sector generi l’impacte adequat per als interessos dels seus associats. També destaca la seva funció com a organització de referència en el seu àmbit de cara a mitjans de comunicació, opinió pública i ciutadania. A més, és present a tots aquells fòrums relacionats amb els sectors que aglutina i participant activament en nombrosos grups de treball, tot això enfocat a defensar i potenciar l’activitat dels seus associats.

A més, FEGECA es troba representada a Europa a través de l’EHI (European Heating Industry).