Connectem la planta de purins d’Alcarràs (Lleida) a la nostra xarxa de distribució de gas natural

Conectamos a planta de zurros de Alcarràs (Lleida) á nosa rede de distribución de gas natural

Hem construït prop de 2 quilòmetres de nova xarxa de distribució per connectar les instal·lacions de la societat Desimpacte de Purins Alcarràs, propietat de l’empresa IGNIS, a la xarxa de distribució de Nedgia Catalunya.

Gràcies a la connexió a la xarxa de gas natural, la planta de purins d’Alcarràs disposarà del subministrament d’una energia neta i eficient de manera directa i contínua, per produir electricitat, a més de material compostable, mitjançant el tractament per dessecament de les dejeccions ramaderes procedents de les explotacions de l’àrea d’influència de la planta.

Sobre Nedgia

NEDGIA, filial del grup Naturgy, és la companyia líder en l’activitat de distribució de gas natural a Espanya, on opera a onze comunitats autònomes. A Catalunya, a través de Nedgia Catalunya, subministra gas natural a prop de 2,2 milions de punts de subministrament en 384 municipis.

El seu principal actiu són els més de 18.500 quilòmetres d’infraestructura de distribució que permeten fer arribar avui, de manera segura i eficient, el subministrament energètic de gas natural i també la distribució de gas renovable i d’hidrogen en el futur. La innovació, la proximitat i la qualitat en el servei i l’atenció al client formen part de la seva raó de ser i caracteritzen la seva activitat.