Juan Manuel Belda, nou director de NEDGIA Cegas

Juan Manuel Belda, novo director de NEDGIA Cegas

La fins ara directora, Celestina López, passa a dirigir l’Àrea d’Operacions de NEDGIA a la zona nord.

NEDGIA, la distribuïdora de gas natural del Grup Naturgy, ha nomenat Juan Manuel Belda nou director general de NEDGIA Cegas, la seva filial a la Comunitat Valenciana. Juan Manuel Belda substitueix en el càrrec Celestina López, qui passa a dirigir l’Àrea d’Operacions de NEDGIA a la zona nord.

El nou director de NEDGIA Cegas és valencià i enginyer industrial superior per la Universitat Politècnica de València. Amb més de 20 anys d’experiència al Grup Naturgy, Juan Manuel Belda ha ocupat diverses posicions de responsabilitat en l’àmbit de la distribució de gas natural i, concretament a NEDGIA Cegas (abans Gas Natural Cegas) a la Comunitat Valenciana, on va ser delegat a les tres províncies. Posteriorment, va passar per la direcció de NEDGIA Castilla-La Mancha, NEDGIA Madrid i NEDGIA Catalunya.

Amb aquest nomenament, NEDGIA aposta per la Comunitat Valenciana en designar com a responsable de l’activitat de la companyia distribuïdora una persona amb un coneixement ampli del territori i amb una extensa experiència i trajectòria a la companyia.

El nou director de NEDGIA Cegas assumeix el repte de continuar l’expansió de la xarxa de distribució de gas natural a la Comunitat Valenciana, així com la potenciació dels nous usos d’aquesta font d’energia, entre els quals destaquen la implantació de la mobilitat sostenible amb gas natural i l’impuls del gas renovable.

Juan Manuel Belda compatibilitzarà el càrrec de director de NEDGIA Cegas amb la direcció de les distribuïdores de NEDGIA a Catalunya i les Balears.

Nova realitat, nous reptes

NEDGIA aposta fermament per la contribució decisiva del gas natural en la millora de la qualitat de l’aire a les ciutats espanyoles. Per això, treballa en el desenvolupament de solucions innovadores i eficients per fer arribar el gas natural a usuaris nous, i promou els nous usos del gas, com la mobilitat sostenible com a alternativa a combustibles tradicionals, o el gas renovable, una opció sostenible i econòmicament competitiva per impulsar un sistema energètic descarbonitzat i lluitar contra el canvi climàtic.

A més, la companyia està treballant en la digitalització de tots els seus processos amb l’objectiu d’aprofitar al màxim les noves tecnologies per fer més eficient i eficaç la seva activitat i connectar amb la nova realitat més tecnològica i exigent.

Presència a la Comunitat Valenciana

Nedgia Cegas és la distribuïdora de gas natural del Grup Naturgy a la Comunitat Valenciana, on subministra gas natural a 205 municipis. Això permet que el 87% de la població tingui accés a aquesta font d’energia. L’empresa gestiona més de 663.000 punts de subministrament i una xarxa de distribució que arriba als 8.800 quilòmetres.

València, 19 de setembre de 2018

Baixar en PDF