Nedgia adapta la seva estratègia comercial a les necessitats d’un nou entorn marcat per la digitalització i la simplificació

Nedgia adapta a súa estratexia comercial ás necesidades dun novo ámbito marcado pola dixitalización e a simplificación

Presentem la nostra nova estratègia comercial en un esdeveniment online que va reunir més de 500 empreses col·laboradores i gremis.

La companyia, que va presentar la seva nova estratègia comercial en un esdeveniment online que va reunir més de 500 empreses col·laboradores i gremis, va destacar que les senyes d’identitat de la seva nova estratègia comercial són la simplicitat i la digitalització del procés comercial, l’optimització dels recursos i l’agilitat i el rigor en les seves operacions.

Al nostre país hi ha un important potencial de creixement en el sector residencial, amb més de dos milions de clients que ja estan sobre les xarxes de Nedgia. Per això, la companyia continuarà dinamitzant la comercialització en el sector residencial i intensificant la seva activitat comercial en els sectors comercial i terciari, sales de calderes, nova edificació i cogeneració.

A més, en un entorn marcat per la lluita contra el canvi climàtic i la reducció d’emissions, en què el sector del gas natural s’està transformant per descarbonitzar la xarxa, Nedgia farà una important aposta per la mobilitat sostenible, mitjançant la promoció de gasineres i flotes municipals i de repartiment d’última milla de gas, i per l’impuls de l’economia circular a través de projectes de biometà o d’hidrogen a mitjà termini, que injectaran gasos renovables a la seva xarxa de distribució.

Transformació digital

Nedgia està avançant en el seu procés de transformació digital per esdevenir una empresa omnicanal, que ofereix un servei excel·lent i efectiu a tots els seus clients i col·laboradors.

Per a la directora d’Estratègia Comercial de Nedgia, Elena Longarela, “aquesta aposta per la digitalització i el creixement no es pot entendre sense el paper actiu que juguen les empreses col·laboradores. Per això, continuarem treballant conjuntament i millorant la gestió eficient i ràpida dels processos per ajudar que les empreses col·laboradores continuïn impulsant les instal·lacions de gas natural”. A més, afegeix que “les ofertes que llancem als nostres clients residencials i comercials per instal·lar gas natural ajudaran a saturar les nostres xarxes amb nous punts de subministrament, la qual cosa es convertirà en una important palanca perquè aquestes empreses puguin oferir un producte superior en confort i eficiència i promoure el seu propi negoci”.

En aquest sentit, el Canal Acerca juga un paper fonamental com a plataforma única d’atenció especialitzada als col·laboradors. Aquest canal, que disposa de gestors que coneixen els processos i sistemes de Nedgia, s’ha digitalitzat totalment perquè el col·laborador pugui, dins de la seva àrea privada, rebre directament les sol·licituds dels clients i presentar un pressupost.

Les empreses col·laboradores podran consultar, aviat, tots els continguts de l’esdeveniment online al web de Nedgia (www.nedgia.es/colaboradores/ca/) i podran realitzar totes les seves consultes a través del Canal Acerca (900 500 405 – canalacerca@nedgia.es).

Des del punt de vista de la relació amb el client, Nedgia ha reforçat la seva presència digital per oferir una oferta comercial més atractiva i efectiva a través d’un nou comerç electrònic, que facilita la contractació online d’un nou punt de subministrament i que posa els usuaris en contacte amb una extensa xarxa d’instal·ladors perquè puguin escollir l’opció que més s’ajusta a les seves necessitats.

Sobre Nedgia

La filial del grup Naturgy és la companyia líder en l’activitat de distribució de gas natural a Espanya, on opera en 11 comunitats autònomes i 1.150 municipis. Disposa de més de 5,4 milions de punts de subministrament, que suposen el 70% dels consumidors. El seu actiu principal són els més de 54.000 quilòmetres de xarxes que permeten fer arribar avui dia, de manera segura i eficient, el subministrament energètic de gas natural i també la distribució de gas renovable, i també d’hidrogen en el futur. La innovació, la proximitat i l’atenció al client formen part de la seva raó de ser i caracteritzen la seva activitat.