NEDGIA Castilla y León porta el gas natural a Santa María del Páramo (Lleó)

NEDGIA Castela e León leva o gas natural a Santa María del Páramo (León)

La companyia ha invertit més de 538.000 euros en una xarxa de gairebé 9.700 metres que farà possible l’accés al gas natural de prop de mil veïns.

Lleó, 13 de juliol de 2018.- Representants de l’Ajuntament de Santa María del Páramo (Lleó) i el delegat de NEDGIA Castilla y León a Zamora i Lleó, Antonio Velázquez, van participar ahir en una trobada amb veïns de la localitat per explicar-los les possibilitats d’instal·lació de gas natural a les seves llars.

NEDGIA Castilla y León ha emprès una inversió de gairebé 550.000 euros per transformar la xarxa de 9.700 metres de GLP existent a la localitat de gas natural. Gràcies a aquesta transformació, prop de mil veïns poden tenir accés a aquesta energia, més eficient i respectuosa amb el medi ambient.

Un centenar de veïns van acudir a la trobada per interessar-se per l’arribada del gas natural al municipi i informar-se de com instal·lar-lo a les seves llars.

El delegat de NEDGIA Castilla y León a Zamora i Lleó es va encarregar de resoldre els dubtes dels assistents sobre el procés de transformació de GLP a gas natural i prendre nota de l’interès dels veïns per contactar amb la companyia distribuïdora per a la connexió de nous punts de subministrament i coneixement de la planificació de les noves xarxes de distribució al municipi.

Presència a la província

A la província lleonesa, NEDGIA Castilla y León disposa de més de 66.200 punts de subministrament a 22 localitats a través d’una xarxa de transport i distribució de 900 quilòmetres, la qual cosa permet que més del 55% dels seus veïns tinguin accés a aquest subministrament energètic.

Actualment, Lleó és la tercera província de la comunitat en nombre d’usuaris, per darrere de Valladolid i Burgos.

A Castella i Lleó, la companyia dona servei a més de 700.000 clients a més de 440.000 punts de subministrament de prop de 120 municipis a través d’una xarxa de transport i distribució que supera els 4.200 quilòmetres. Gràcies a la companyia, més de mig milió d’habitatges, comerços i indústries tenen accés al gas natural per al seu consum.