NEDGIA Galicia porta el gas natural al municipi de Sada (la Corunya)

NEDGIA Galicia leva o gas natural ao municipio de Sada (A Coruña)

Més de 2.000 llars i comerços del nucli urbà de Sada ja poden gaudir dels avantatges que ofereix aquesta font d’energia.

Sada, 15 de febrer de 2019.- NEDGIA Galicia ha fet la conversió a gas natural de les instal·lacions i els equips de propà de prop de més de 2.000 clients a la localitat de Sada (la Corunya). Gràcies a aquesta transformació, uns 5.000 veïns poden tenir accés al gas natural, una energia més eficient i respectuosa amb el medi ambient.

Per donar servei als nous clients domèstics i comercials que es vulguin beneficiar dels avantatges del gas natural, la distribuïdora ha construït un ramal de 2.000 metres que connecta el gasoducte Culleredo-Sada amb la xarxa de distribució d’aquesta localitat. Els treballs, que s’han fet de manera àgil i gratuïta per als veïns, s’han dut a terme en el termini aproximat de quatre setmanes.

NEDGIA Galicia ha incrementat la seva presència a la localitat amb la transformació de les xarxes de propà i continuarà creixent els anys vinents, per fer arribar el subministrament a més habitatges, comerços i indústries.

El gas natural és la font d’energia més neta, menys contaminant i amb menys emissions de CO2 per unitat d’energia consumida, per la qual cosa contribueix a pal·liar l’efecte d’hivernacle. I ens ajuda a respirar un aire més net, ja que redueix fins a gairebé zero els contaminants de referència que mesuren la qualitat de l’aire.

Presència de Nedgia a Galícia

NEDGIA Galicia és la companyia de distribució de gas natural del grup Naturgy a la comunitat gallega, on subministra gas natural a 80 municipis. Això suposa que prop del 70% de la població té accés a aquesta font d’energia. La companyia disposa d’una xarxa de distribució de 3.200 quilòmetres, que permet portar el gas natural a prop de 290.000 punts de subministrament.