NEDGIA Madrid participa, un any més, en la campanya de seguretat d’instal·lacions de gas a la Comunitat de Madrid

NEDGIA Madrid participa, un any més, en la campanya de seguretat d’instal·lacions de gas d’ús domèstic a la Comunitat de Madrid, una iniciativa que té per objectiu oferir als usuaris una sèrie de consells pràctics per utilitzar amb seguretat les instal·lacions domèstiques de gas i evitar així possibles accidents.

Iniciatives com aquesta o la dels plans Renove d’aparells estan aconseguint reduir els índexs de sinistralitat

La consellera de Medi Ambient, Habitatge i Agricultura, Paloma Martín; el viceconseller de Medi Ambient i Agricultura, Mariano González; el director general de Descarbonització i Transició Energètica, Fernando Arlandis, i el director gerent de Fenercom, José Antonio González, van anar a la presentació de la campanya de seguretat a la seu de NEDGIA, acompanyats de la directora de NEDGIA Madrid, Raquel Vallejo, i del responsable de Serveis Tècnics de Zona Centre de NEDGIA, Manuel Fernández Cañizares.

Per a NEDGIA Madrid, i per a tots els participants, “la seguretat de les persones és un objectiu prioritari i aquestes campanyes de conscienciació són imprescindibles per garantir-ne el compliment”, afirma Raquel Vallejo.

Fer la inspecció periòdica de la caldera cada cinc anys, evitar vessaments líquids i corrents d’aire que puguin apagar la flama i revisar les llars de foc dels edificis són alguns dels principals consells pràctics per utilitzar amb seguretat les instal·lacions de gas. A més, és important saber que, en cas de notar olor de gas, cal obrir les finestres, no encendre cap aparell elèctric ni interruptors de la llum i trucar al servei d’urgències de la companyia distribuïdora (NEDGIA: 900 750 750).

La campanya, promoguda per la Comunitat de Madrid, també compta amb la participació d’AGREMIA, Madrileña Red de Gas, Repsol i l’Associació Espanyola del Gas (SEDIGAS).

A més, a l’octubre la Comunitat de Madrid va posar en marxa un nou pla Renove de calderes amb ajuts de fins a 350 euros per substituir-les per nous dispositius més eficients i de més rendiment. NEDGIA ha volgut donar suport a aquest pla Renove aportant ajuts addicionals de 100 euros.

Presència a la Comunitat de Madrid

La distribuïdora de gas del grup Naturgy a la Comunitat de Madrid disposa de més de 900.000 punts de subministrament en 28 municipis. El seu actiu principal són els més de 4.500 quilòmetres de xarxes que permeten fer arribar avui dia, de manera segura i eficient, el subministrament energètic de gas natural i també la distribució de gas renovable, i també d’hidrogen en el futur. La innovació, la proximitat i l’atenció al client formen part de la seva raó de ser i caracteritzen la seva activitat.