NEDGIA Madrid participa, un any més, en la campanya de seguretat d’instal·lacions de gas a la Comunitat de Madrid

NEDGIA Madrid participa un ano máis na campaña de seguridade de instalacións de gas da Comunidade de Madrid.

Gràcies a aquestes campanyes de conscienciació, la regió té un dels índexs de sinistralitat més baixos en aquest tipus d’instal·lacions domèstiques.

Madrid, 29 d’octubre de 2018.- NEDGIA Madrid participa, un any més, en la campanya de seguretat d’instal·lacions de gas d’ús domèstic a la Comunitat de Madrid, una iniciativa que té per objectiu oferir als usuaris una sèrie de consells pràctics per utilitzar amb seguretat les instal·lacions domèstiques de gas i evitar així possibles accidents.

El viceconseller d’Economia i Competitivitat de la Comunitat de Madrid, Javier Ruiz, i el director general d’Indústria, Energia i Mines, Francisco Javier Abajo, van presentar aquesta campanya de seguretat a la seu de NEDGIA, acompanyats de la directora de NEDGIA Madrid, Raquel Vallejo, i dels directors d’Operacions, Juan José Picón, i de Qualitat i Seguretat de NEDGIA, Pablo Riaño.

Per a NEDGIA Madrid, i per a tots els participants, “la seguretat dels usuaris és un objectiu prioritari, per la qual cosa aquestes campanyes de conscienciació són necessàries per assegurar el màxim benestar dels usuaris de gas natural”, afirma Raquel Vallejo.

Vigilar que la combustió sigui correcta, evitar que les reixetes de ventilació i el tub de sortida de gasos quedin obstruïts i fer la inspecció periòdica de la caldera cada cinc anys són alguns dels principals consells pràctics per utilitzar amb seguretat les instal·lacions de gas. A més, és important saber que, en cas de notar olor de gas, cal obrir les finestres, no encendre cap aparell elèctric ni interruptors de la llum i trucar al servei d’urgències de la companyia distribuïdora (NEDGIA: 900 750 750).

La conscienciació de l’usuari i les inspeccions periòdiques cada cinc anys que fixa la normativa han permès que el 95% de les més de 400.000 inspeccions que es van realitzar en aparells i instal·lacions l’any 2017 a la Comunitat de Madrid hagin resultat favorables, segons dades de l’Associació d’Empreses del Sector de les Instal·lacions i l’Energia (AGREMIA).

La campanya, promoguda per la Comunitat de Madrid, també compta amb la participació d’altres empreses comercialitzadores i distribuïdores de gas, així com de l’Associació Espanyola del Gas (SEDIGAS) i AGREMIA.

Presència a la Comunitat de Madrid

NEDGIA Madrid, filial de distribució de gas del Grup Naturgy a la Comunitat de Madrid, subministra gas natural a prop de 900.000 punts de subministrament a 28 localitats (divuit districtes a la capital) i gestiona una xarxa de distribució que supera els 4.500 quilòmetres.

La companyia aposta fermament per la contribució decisiva del gas natural en la millora de la qualitat de l’aire a les ciutats espanyoles. Per això, treballa en el desenvolupament de solucions innovadores i eficients per fer arribar el gas natural a usuaris nous, i promou els nous usos del gas, com la mobilitat sostenible com a alternativa a combustibles tradicionals, o el gas renovable, una opció sostenible i econòmicament competitiva per impulsar un sistema energètic descarbonitzat i lluitar contra el canvi climàtic.

A més, la companyia està treballant en la digitalització de tots els seus processos amb l’objectiu d’aprofitar al màxim les noves tecnologies per fer més eficient i eficaç la seva activitat i connectar amb la nova realitat més tecnològica i exigent.