Si fa olor a gas o sospites que hi ha una fuita, truca’ns: 900 750 750
Logotipo de Nedgia de cabecera

NEDGIA telesupervisa en temps real l’atenció de les urgències durant l’emergència sanitària

NEDGIA telesupervisa en tempo real a atención de urxencias durante a crise sanitaria

La distribuïdora de gas natural del grup Naturgy ha implantant la telesupervisió online dels avisos d’atenció d’urgències prioritàries al 80% del territori on realitza la seva activitat, el que li està permetent minimitzar els desplaçaments a camp i evitar així riscos de contagi durant l’actual pandemia de COVID-19.
A Catalunya s’han atès amb aquesta nova tecnologia prop de 100 avisos al llarg d’aquest any.

NEDGIA, la distribuïdora de gas del grup Naturgy, està supervisant prop de la meitat dels avisos d’atenció d’urgències de màxima prioritat de forma remota en temps real, des que es va iniciar l’emergència sanitària per la COVID-19.

Aquesta activitat és possible gràcies a la implantació de la telesupervisió online dels avisos d’atenció d’urgències, que ja és una realitat al 80% de l’àrea geogràfica on NEDGIA realitza l’activitat de distribució de gas natural.

Des de principis de març quan va començar l’emergència sanitària, la companyia ha atès en remot en temps real més de 250 avisos d’urgències de màxima prioritat que ha rebut el Centre de Control i Atenció d’Urgències (CCAU), de les quals prop de cent a Catalunya. D’aquesta forma NEDGIA ha evitat el desplaçament de personal i la seva possible exposició a potencials contagis.

Els tècnics responsables de la supervisió estan realitzant aquesta activitat des del propi domicili, ja que durant el període de confinament que estem vivint, la major part de la plantilla de NEDGIA està teletreballant.

Iniciativa pionera

Aquesta innovadora iniciativa que permet la supervisió en remot de les feines que es fan sobre el terreny, va començar a desenvolupar-se fa un any per part de personal intern de NEDGIA que va crear una eina digital per tal de poder fer la supervisió en temps real de les operacions d’urgència que els operaris resolen sobre el terreny al lloc de la incidència.

A més, aquesta aplicació ha incrementat l’eficiència en les operacions en augmentar la traçabilitat dels treballs, la comunicació entre les diferents unitats que intervenen a les urgències i la seguretat en l’execució dels treballs, alhora que ha evitat desplaçaments innecessaris.

Sobre NEDGIA

NEDGIA, filial de Naturgy, és líder en la distribució de gas natural a Espanya, on opera a 11 comunitats autònomes, distribuint a més de 5,4 milions de punts de subministrament a través de més de 53.800 Km de xarxes en 1.150 municipis. A Catalunya, a través de Nedgia Catalunya distribueix energia a 2,2 milions de punts de subministrament.

Compartir