Raquel Vallejo, nova directora de NEDGIA Castilla-La Mancha

Raquel Vallejo, nova directora de NEDGIA Castela-A Mancha

El fins ara director, Miguel Martín, passa a dirigir l’Àrea de Comptes Nacionals de Gran Consum de NEDGIA.

NEDGIA, la distribuïdora de gas natural del Grup Naturgy, ha nomenat Raquel Vallejo nova directora de NEDGIA Castilla-La Mancha, la seva filial a la comunitat autònoma, en substitució de Miguel Martín, qui passa a dirigir l’Àrea de Comptes Nacionals de Gran Consum de NEDGIA.

Enginyera d’obres públiques per la Universitat Politècnica de València, Raquel Vallejo fa 20 anys que treballa al Grup Naturgy, on ha ocupat diversos càrrecs de responsabilitat fins fa tres anys, quan va passar a dirigir NEDGIA Galicia.

La nova directora, que disposa d’una àmplia experiència i coneixement del sector energètic, té entre els seus objectius continuar amb l’expansió de les xarxes de distribució de gas natural a la regió per portar aquesta energia al nombre més gran possible de ciutadans de Castella-la Manxa, així com continuar potenciant i estenent els nous usos del gas natural, entre els quals destaquen la implantació de la mobilitat sostenible amb gas natural i l’impuls del gas renovable.

Raquel Vallejo compatibilitzarà el càrrec de directora de NEDGIA Castilla-La Mancha amb la direcció de les distribuïdores de NEDGIA a Andalusia i Madrid.

Nova realitat, nous reptes

NEDGIA aposta fermament per la contribució decisiva del gas natural en la millora de la qualitat de l’aire a les ciutats espanyoles. Per això, treballa en el desenvolupament de solucions innovadores i eficients per fer arribar el gas natural a usuaris nous, i promou els nous usos del gas, com la mobilitat sostenible com a alternativa a combustibles tradicionals, o el gas renovable, una opció sostenible i econòmicament competitiva per impulsar un sistema energètic descarbonitzat i lluitar contra el canvi climàtic.

A més, la companyia està treballant en la digitalització de tots els seus processos amb l’objectiu d’aprofitar al màxim les noves tecnologies per fer més eficient i eficaç la seva activitat i connectar amb la nova realitat més tecnològica i exigent.

Presència a Castella-la Manxa

Nedgia Castilla-La Mancha, distribuïdora de gas natural del Grup Naturgy a la regió, disposa de més de 267.000 punts de subministrament i una xarxa de distribució que supera els 4.100 quilòmetres a 78 municipis. L'empresa genera més de 70 llocs de treball de manera directa i prop de 1.500 llocs de treball indirectes, fonamentalment a través d’empreses col·laboradores a tot el territori de Castella-la Manxa.

Toledo, 19 de setembre de 2018

Baixar en PDF