El director d’Acords Estratègics de CaixaBank Payments & Consumer, Igor Sanchez, i la nostra directora d’Estratègia Comercial i Transformació, Elena Longarela, han signat un acord de col·laboració per finançar, en condicions molt avantatjoses, el cost de la instal·lació de gas natural per a clients del sector residencial.
El conveni, d’àmbit nacional, finançarà al 0% el cost de la instal·lació dels nous clients que vulguin incrementar el confort a casa seva mitjançant la instal·lació de solucions d’alta eficiència amb gas natural que es connectaran a la nostra xarxa de distribució.
Gràcies a aquesta iniciativa, els clients podran gaudir de condicions molt avantatjoses, sempre que ho sol·licitin a través d’empreses instal·ladores adherides a la campanya, amb un finançament al 0% TIN a 36 mesos i la possibilitat d’accedir o bé a la instal·lació només d’aigua calenta (màxim de finançament de 900 euros) o a la de calefacció per gaudir de calor homogènia en tota la llar (amb un màxim de 4.000 euros de finançament).
Per la seva part, les empreses instal·ladores es podran adherir a les campanyes mitjançant un procés molt senzill i accessible de manera digital a través del nostre web.
CaixaBank Payments & Consumer donarà suport tant a Nedgia com a les seves empreses col·laboradores en els procediments operatius dels finançaments amb solucions molt àgils per als distribuïdors, gràcies a la tramitació online i a l’abonament immediat de les operacions.
Sobre CaixaBank Payments & Consumer
CaixaBank Payments & Consumer, filial 100% de CaixaBank, és l’entitat líder en finançament al consum i mitjans de pagament a Espanya, resultat de la unió de CaixaBank Payments, CaixaBank Consumer Finance, PromoCaixa i vint filials més.
La companyia, presidida per Juan Antonio Alcaraz, director general de CaixaBank, i el conseller delegat de la qual és Juan Gandarias, gestiona un crèdit viu de prop de 8.300 milions d’euros i és l’entitat líder en pagament amb targeta, amb un parc de 20,4 milions d’unitats comercialitzades i una quota per facturació del 23,3% en compres i del 24,1% a través dels TPV als comerços.
La missió de la companyia se centra a desenvolupar solucions per oferir la millor experiència de pagament i facilitar el finançament de les il·lusions i els projectes dels clients, d’una manera senzilla, àgil i responsable, a través de canals propis i acords amb grans distribuïdors comercials.
CaixaBank Payments & Consumer, amb vocació internacional, té més de 15 milions de clients entre Espanya i Portugal, i també treballa per accelerar la transformació digital i les capacitats tecnològiques de la companyia.