WAY Dos Hermanas aposta pel gas natural i evitarà l’emissió a l’atmosfera de més de 10 tones de CO2

WAY Dos Hermanas aposta polo gas natural e evitará a emisión á atmosfera de máis de 10 toneladas de CO2

Nedgia Andalucía, la nostra distribuïdora de gas a la Comunitat, connecta diversos locals del centre comercial i de lleure a la seva xarxa de distribució de gas natural.

La nostra filial NEDGIA Andalucía, principal distribuïdora de gas natural de la regió, ha connectat a la seva xarxa de distribució de gas natural les instal·lacions del centre comercial i de lleure WAY de Dos Hermanas, inaugurat a començaments d’aquest mes. Actualment, hi ha cinc clients connectats a la nostra xarxa de gas, la qual cosa permetrà evitar l’emissió a l’atmosfera de prop de 10,5 tones de CO2 a l’any, l’equivalent a plantar 260 arbres i millorar la qualitat de l’aire a la ciutat.

Obres_connexió_gas_natural_CCWayHem fet aquestes obres en temps rècord, ja que en menys d’una setmana hem construït prop de 500 metres de canonada perquè tots els clients tinguessin subministrament el dia de la inauguració.

WAY Dos Hermanas, que està promogut per Kronos Properties, té una superfície total construïda de 101.000 m2 i ha generat 750 llocs de treball directes i 250 d’indirectes. Es tracta del segon centre comercial més gran de la província de Sevilla.

Sobre NEDGIA Andalucía

La nostra filial NEDGIA Andalucía fa més de 30 anys que opera en aquesta regió i té més de 408.500 usuaris en 87 municipis. El seu principal actiu són els més de 5.600 quilòmetres d’infraestructures que permeten fer arribar avui dia, de manera segura i eficient, el subministrament energètic de gas natural i també la distribució de gas renovable i d’hidrogen en el futur. La innovació, la proximitat i l’atenció al client formen part de la seva raó de ser i caracteritzen la seva activitat.

La companyia és un dels agents dinamitzadors dels principals sectors productius de la Comunitat i està present en els principals àmbits de l’economia andalusa: el turisme, l’agroalimentari, l’aeronàutic i, per descomptat, l’industrial, ja que els proporciona una energia sostenible i eficient, tant en termes econòmics com ambientals.