Se cheira a gas ou sospeitas que hai unha fuga chámanos: 900 750 750

En que podemos axudarte?

Que vantaxes proporcionan os gases renovables?

Que teñen un impacto neutro ou reducido en termos de emisións de gases de efecto invernadoiro en comparación cos combustibles fósiles tradicionais.

Que son os gases renovables?

Son gases procedentes de fontes renovables, polo que se caracterizan por non xerar emisións contaminantes. Por iso, o seu desenvolvemento é clave para a descarbonización do sector enerxético. Os gases renovables son, principalmente, o biometano, que se produce a partir de residuos orgánicos, e o hidróxeno verde, que se xera a partir de electricidade renovable e auga.

E que pasa se non estou na casa na segunda visita e non fago a inspección periódica? – Resto de comunidades

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente, temos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma de que non puidemos realizar a inspección.
En todos os casos, se queres volver contar co servizo terás que aboar os importes establecidos para o efecto por cada comunidade autónoma para a inspección periódica e o dobre do custo de reapertura.

E que pasa se non estou na casa na segunda visita e non fago a inspección periódica? – Castela e León

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente, temos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma de que non puidemos realizar a inspección.
No caso de Castela e León, días despois de informar á Xunta de Castela e León, recibirás unha comunicación certificada informándote da data prevista para realizar a inspección e, en caso de non poder realizala, procederase ao corte de subministración.
En todos os casos, se queres volver contar co servizo terás que aboar os importes establecidos para o efecto por cada comunidade autónoma para a inspección periódica e o dobre do custo de reapertura.

E que pasa se non estou na casa na segunda visita e non fago a inspección periódica? – Comunidade de Madrid

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente, temos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma de que non puidemos realizar a inspección.
No caso de Madrid, na páxina web da Comunidade de Madrid publicarase unha listaxe con todas as instalacións que non pasaran a inspección periódica e, un mes despois desta publicación, teremos que cortarche a subministración.
En todos os casos, se queres volver contar co servizo terás que aboar os importes establecidos para o efecto por cada comunidade autónoma para a inspección periódica e o dobre do custo de reapertura.

Que pasa se o meu contador está situado no interior da miña vivenda?

É necesario que permitas acceder ao persoal autorizado para tomar a lectura real polo menos unha vez ao ano. Se non estás no momento da visita, recomendámosche facilitar a lectura para evitar estimacións.

Como toman a miña lectura?

O persoal responsable realízaa mediante un teléfono móbil facendo unha foto ao contador. Este sistema asegura a fiabilidade da lectura e así pódense detectar posibles erros.

Cada canto toman a lectura?

Realízase cada dous meses, é un requisito legal para que non se desperdicie enerxía, sexamos todos máis respectuosos co medio ambiente e coidemos o planeta.

A quen corresponde tomar a lectura do contador?

Conforme a lexislación vixente, corresponde á empresa distribuidora de gas da túa zona, que a comunicará á comercializadora correspondente.

Por que é importante tomar unha lectura real?

Realizamos a lectura do teu contador de gas para facturar exactamente a enerxía que consumes. Deste xeito, a comercializadora pode elaborar a túa factura con exactitude. Se non conseguimos obter a lectura do teu contador para enviarlla á comercializadora, esta unicamente poderá emitir a facturación sobre a base de lecturas estimadas.

Finalmente, non puiden pasar a inspección por non estar presente e cortáronme a subministración. Como podo recuperala?

Chama ao teléfono 900 100 252 e restableceremos a subministración o antes posible, nas 48 h seguintes ao teu aviso de que non tes subministración. Enviaremos un técnico para que che faga a correspondente inspección e, se non hai anomalías principais, che restableza o servizo. Porén, se detecta anomalías, terás que poñerte en contacto cun instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato para que che arranxe as anomalías, nos envíe o xustificante de corrección e che restableza a subministración ao momento.

E que pasa se non estou na casa na segunda visita e non fago a inspección periódica? – Cataluña

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente, temos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma de que non puidemos realizar a inspección.
No caso de Cataluña, un mes despois da comunicación á Generalitat de Cataluña teremos que cortarche a subministración.
En todos os casos, se queres volver contar co servizo terás que aboar os importes establecidos para o efecto por cada comunidade autónoma para a inspección periódica e o dobre do custo de reapertura.