Inspección periódica por comunidade autónoma
Tes dúbidas?
E que pasa se non estou na casa na segunda visita e non fago a inspección periódica? – Cataluña
Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e que funciona correctamente, temos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma de que non puidemos realizar a inspección.
No caso de Cataluña, un mes despois da comunicación á Generalitat de Cataluña teremos que cortarche a subministración.
En todos os casos, se queres volver contar co servizo terás que aboar os importes establecidos para o efecto por cada comunidade autónoma para a inspección periódica e o dobre do custo de reapertura.
Non estaba na casa na segunda visita e non puideron realizar a inspección. Que podo facer?
Dispós de dez días hábiles para contactar connosco, no 900 100 252, e que che indiquemos a nova data para levar a cabo a inspección periódica. Neste caso, por normativa, e transcorrido o devandito prazo de 10 días hábiles, ao realizar a inspección terás que aboar o dobre de importe da tarifa establecida para a inspección.
Non estaba na casa cando foron facer a inspección. Como podo concertar unha nova cita?
O noso técnico deixouche unha tarxeta co seu teléfono para concertar unha nova cita para realizar a inspección. Se non a encontras, ponte en contacto connosco no 900 100 252.
Canto tempo teño para corrixir a anomalía que detectastes durante a inspección periódica?
Durante a inspección, o noso técnico informoute e entregouche a documentación na que podes encontrar os devanditos prazos, que son 15 días hábiles para defectos principais e 6 meses para os secundarios ou leves. Acórdate de que o instalador nos envíe o xustificante de corrección de anomalías polas canles habilitadas.
Xa corrixín a anomalía. Como podo enviar o xustificante?
Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas debe entregarche unha copia deste xustificante e ténnolo que enviar, escaneado ou unha foto de páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web, ou do correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es. Tamén nolo podes enviar ti mesmo ao correo que che indicamos.
Non me chegou ningunha comunicación que me avisase do corte de subministración. Avisástesme de que a miña instalación ten anomalías?
Por normativa, na Comunidade Autónoma de Madrid, envíase unha carta, como mínimo 6 días hábiles antes da data de corte de subministración, e outra tres meses antes (para defectos leves) para recordarche que tiñas que corrixir as anomalías e que non recibimos o xustificante.
Onde podo encontrar un instalador para solucionar a anomalía?
Podes encontrar a listaxe de compañías instaladoras autorizadas na páxina web do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo.
Finalmente, non puiden pasar a inspección por non estar presente e cortáronme a subministración. Como podo recuperala?
Chama ao teléfono 900 100 252 e restableceremos a subministración o antes posible, nas 48 h seguintes ao teu aviso de que non tes subministración. Enviaremos un técnico para que che faga a correspondente inspección e, se non hai anomalías principais, che restableza o servizo. Porén, se detecta anomalías, terás que poñerte en contacto cun instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato para que che arranxe as anomalías, nos envíe o xustificante de corrección e che restableza a subministración ao momento.