Anomalías detectadas na revisión do gas

Guía para usuarios que no han superado la inspección de gas
 
 

Como se corrixen as anomalías detectadas?

Contratar unha empresa instaladora habilitada

Podes consultar a listaxe de instaladores no web do Ministerio:

Corrixir a anomalía e entregar o xustificante

A empresa instaladora elixida debe corrixir a anomalía e entregarche o xustificante de corrección de anomalías unha vez resolto o problema.

Quen entrega o xustificante?

O instalador autorizado deberá enviar o xustificante de corrección de anomalías canto antes á distribuidora a través da área privada de colaboradores da nosa web ou, se prefires facelo ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es
 
 

Tes dúbidas?

Canto tempo teño para corrixir a anomalía que detectastes durante a inspección periódica?

Durante a inspección, o noso técnico informoute e entregouche a documentación na que podes encontrar os devanditos prazos, que son 15 días hábiles para defectos principais e 6 meses para os secundarios ou leves. Acórdate de que o instalador nos envíe o xustificante de corrección de anomalías polas canles habilitadas.

Que pasa se non envío o xustificante de corrección de anomalías?

Non teremos constancia de que se corrixiron as anomalías e constará que a túa instalación non cumpre coa normativa vixente. Periodicamente se realiza unha notificación ao organismo competente da túa comunidade autónoma das instalacións con anomalías e pode interromperse a subministración de gas natural.

Que se fai unha vez resolta a anomalía?

Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas entregarache unha copia deste xustificante de corrección de anomalías correctamente completado e teránolo que enviar, escaneado ou mediante unha foto da páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web. Se decides facérnolo chegar ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es.

Quen corrixe as anomalías?

O instalador ou empresa autorizada, ou o servizo de asistencia técnica. Recorda que o instalador que realiza a inspección non poderá proceder á reparación das anomalías da visita da inspección.

 
 
A túa seguridade é a nosa prioridade

Coñece máis sobre a inspección periódica