Se cheira a gas ou sospeitas que hai unha fuga chámanos: 900 750 750

Operacións técnicas

Estas son as principais operacións técnicas que a túa distribuidora levará a cabo para asegurar o correcto funcionamento e seguridade da túa instalación de gas natural.

Estas operacións xéranse por diferentes causas: por petición das comercializadoras, por campañas da distribuidora, ou segundo o caso por solicitude do cliente.
 
 

Principais operacións técnicas

Peche a petición da comercializadora

Operación de corte da subministración de gas que realiza a distribuidora por débeda pendente co comercializador. Para iso, o técnico pechará, bloqueará e precintará a instalación, ata que o cliente normalice a súa situación.

Se a túa subministración está interrompida por esta causa e desexas que se realice a reapertura da instalación ponte en contacto coa túa comercializadora que che indicará os pasos que hai que seguir.

Reapertura de instalación por pagamento de débeda

Operación para poñer en servizo a túa instalación individual tras un peche previo a petición da comercializadora.

Para iso, o técnico fará unha proba de estanquidade da túa instalación, comprobará que a túa caldeira ou quentador realiza correctamente a combustión se é tecnicamente posible. É necesario que o cliente estea presente na operación. En caso de ausencia deixarase un aviso con toda a información necesaria para renovar a subministración.

Se a túa subministración está interrompida por un peche a petición de comercializadora e desexas que se realice a reapertura da instalación ponte en contacto coa túa comercializadora que che indicará os pasos para seguir.

Cesamento de subministración

Supón a rescisión de contrato e posta en seguridade da instalación individual. O técnico retirará o contador e deixará a instalación en seguridade.

Se desexa solicitar o cesamento de subministración póñase en contacto coa súa comercializadora para dar de baixa o contrato.

Comprobar estado de contador e lectura

Con esta operación a distribuidora avaliará se existe algunha anomalía visible ou comprobable que impida o correcto funcionamento do contador e, en caso afirmativo, substituirao.

Se nos solicita esta operación, esta ten custos para o cliente se o contador funciona correctamente, ou se se solicita a súa substitución estando correcto. Coñeza as tarifas aquí.

Esta operación pode solicitala a través da súa comercializadora.

En todo caso, se o cliente desexa unha verificación do contador deberá solicitalo previamente ao organismo competente da comunidade autónoma.

Cambio de contador

Nesta operación o técnico substituirá o contador existente por outro realizando as comprobacións oportunas.

Inspección periódica

Operación de revisión da instalación e os equipos de gas obrigada por lei. Máis información.

Levantar contador por obras

Operación para desmontar o contador por obra ou reforma da instalación. Durante esta operación, o técnico pechará, bloqueará e precintará a instalación, deixando o contador desmontado na vivenda do cliente. Poden solicitalo a través da súa comercializadora.

Reapertura de Instalación Receptora Individual (IRI)

Operación para poñer en servizo a túa instalación individual. Para iso, o técnico fará unha proba de estanquidade da túa instalación, comprobará que a túa caldeira ou quentador realiza correctamente a combustión e revisará que se corrixise calquera outra irregularidade que motivase o peche da instalación. No caso de detectar un funcionamento anómalo ou dano no contador, este tamén poderá ser substituído.

Estas operacións xéranse tras un peche previo por anomalías detectadas na instalación ou a petición do cliente tras un levantamento de contador por obras ou se esta sufriu unha modificación e hai certificado. Coñece os seus custos.

Poden solicitalo a través da súa comercializadora.

A instalación receptora individual (IRI) é o conxunto de conducións e accesorios comprendidos, segundo o caso, entre: a chave de usuario, cando existe instalación común, ou a chave de acometida ou de edificio, cando subministran un só usuario.

Descarga aquí as tarifas domiciliarias desagregadas por comunidade autónoma

Consulta a listaxe

Técnicos autorizados e certificados por Sedigas para realizar as operacións domiciliarias de Nedgia

Glosario de termos
Ver termos
  • Certificado: Documento expedido por unha empresa instaladora autorizada que garante por un período determinado calquera deficiencia na instalación realizada, atribuíble a unha mala execución e contra toda consecuencia que se derive.
  • Proba de estanquidade: Comprobación da ausencia de fugas na instalación individual ou común.
  • Proba de combustión: Comprobación da correcta hixiene do proceso de combustión.

 

(1) Cando se substituíu/substituíron aparato/s por outro/s de diferente/s características ou a instalación sufriu modificacións superiores a un metro.

(2) Cando o cliente satisfixo unha débeda coa súa comercializadora.