Experiencia de cliente

 
 

Experiencia do cliente e dixitalización

 
 

Modelo de atención ao cliente

Automatización de procesos

Facilidade e simplicidade na xestión, procurando melloras nos seus procesos e solucións.

Dixitalización

Fomento do uso das comunicacións dixitais que contribúen positivamente ao medio ambiente.

Fomento da autoxestión por parte dos clientes

Desenvolvemento e mellora das ferramentas dixitais para facilitar respostas inmediatas e resolver as necesidades do cliente de maneira áxil.

Homoxeneización da atención entre todas as canles

Para que o cliente goce dunha experiencia omnicanal única.
 
 

Mobilidade Work & Track

Cliente

Mellora a atención e o servizo ao cliente: achega información precisa e en tempo real, o que permite concertar visitas e modificalas online.

Dixitalización

A través dunha plataforma integrada, dixitaliza todas as operacións en todo o territorio, o que optimiza a eficiencia e o control do día a día das operacións.

Atención de urxencias

Permite unha maior precisión e autonomía do dato para mellorar a calidade do servizo, a seguridade das operacións e a xestión de riscos.

Cambio Climático

Optimiza as rutas e desprazamentos, polo que se reducen o número de desprazamentos innecesarios e contribúe á redución da pegada de carbono.