Servizo de urxencias, pensando na túa seguridade

En Nedgia poñemos á túa disposición un Servizo de Urxencias as 24 horas, os 365 días do ano.
 
 

Que facer se ule a gas?

Abre portas e ventás

Abre as portas e ventás para que o local quede ben ventilado. Ante unha posible asfixia, toma aire fresco e inmediatamente solicita atención médica.

Pecha a chave xeral de paso

Pecha os mandos dos aparatos de gas e a chave xeral de paso. Se despois de pechar a chave de paso segue ulindo a gas, ventila e sal da casa ata que chegue o persoal de urxencias.

Non manipules aparatos eléctricos

Non manipules ningún aparello eléctrico nin acciones ningún interruptor.

Chama o teléfono de urxencias 900 750 750

Chama o noso teléfono de urxencias 900 750 750 e acudiremos rapidamente a inspeccionar a túa instalación. Chama só en caso de urxencia para non saturar a liña.

Non xeres chamas nin faíscas

Non xeres chamas ou faíscas e, sobre todo, non fumes.

Non xeres chamas ou faíscas e, sobre todo, non fumes.

No vuelvas a abrir la llave de paso hasta haber reparado la instalación o el aparato averiado.
 
 
Tes máis preguntas?

Preguntas e respostas sobre as irregularidades do gas

Como funciona o teléfono de urxencias?

Este servizo cobre tanto as operacións necesarias para eliminar ou reducir calquera risco e normalizar a subministración de gas. Teléfono gratuíto 900 750 750

Que debes saber?

O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas a partir da chave de acometida do edificio, agás que a devandita instalación fose propiedade de Nedgia. Lembra que nas áreas comúns do teu edificio, é o propietario, ou quen lle represente, o que se debe responsabilizar da súa conservación e mantemento. No interior da túa vivenda debes manter a instalación en perfecto estado e facer un uso axeitado desta.

Cando debes chamar?

Chámanos se percibes que pode existir algún risco causado polo gas natural e observas anomalías na subministración, como alta ou baixa presión ou falta de gas.

Os especialistas de Nedgia clasificarán a incidencia en función do risco ou gravidade e indicaranche por teléfono como debes actuar. Se o problema non se pode solucionar telefonicamente, enviarán o persoal especializado de Nedgia para eliminar os riscos.