Bcome Patacona, o hotel máis grande de Valencia, aposta polo gas natural

NEDGIA Cegas, a distribuidora do grupo Naturgy na Comunitat, conectou á súa rede de distribución a solución a gas natural con microcoxeración que instalou o hotel e que lles permitirá xerar auga quente sen ningún tipo de emisión á atmosfera.

A delegación de Gran Consumo de NEDGIA Cegas asinou un acordo con Urbania, a promotora que impulsou o hotel Bcome Patacona en Alboraya (Valencia), para que este hotel conte co gas natural como solución para cubrir as súas necesidades enerxéticas.

A distribuidora de gas do grupo Naturgy na Comunitat Valenciana e Urbania instalaron unha solución de gas natural con microcoxeración para a produción de electricidade e auga quente sanitaria, que terá un consumo de máis de 1 GWh ao ano de gas natural. Ao apostar por esta enerxía eficiente e sostible, este establecemento hoteleiro contribuirá a mellorar a calidade do aire na cidade, aproveitando a recuperación da calor da microcoxeración para xerar auga quente sen ningún tipo de emisión á atmosfera.

O novo hotel da praia da Patacona en Alboraya, que foi deseñado como un edificio de oficinas e pasou varios anos sen uso debido á burbulla inmobiliaria, finalmente converterase no hotel máis grande de Valencia, con 442 cuartos repartidos en 8 plantas e 14.000 metros cadrados de superficie. Debido ao seu particular deseño con formas sinuosas e circulares, a solución de microcoxeración con gas natural foi seleccionada como complemento ideal para o sistema de climatización do hotel, xa que permite xerar electricidade e calor de forma conxunta adaptándose á particular estrutura do hotel.

Actualmente, as tecnoloxías que funcionan con gas natural poden satisfacer todas as prestacións que ofrecen os establecementos hoteleiros, dende a restauración ata os servizos de calefacción, refrixeración, auga quente e lavandería. Esta enerxía é unha aliada para o sector hoteleiro, ao ser máis económica, eficiente e sostible, o que aumenta a súa vantaxe competitiva e a calidade do servizo que ofrece aos seus clientes.

Sobre NEDGIA Cegas

NEDGIA Cegas, a distribuidora de gas do grupo Naturgy na Comunitat Valenciana, conta con preto de 650.000 puntos de subministración en 200 municipios, o que permite que o 87% da poboación da Comunitat teña acceso ao gas natural. O seu principal activo son os case 9.150 quilómetros de infraestrutura que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e tamén a distribución de gas renovable e de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade.