As distribuidoras de gas españolas únense a unha iniciativa europea que impulsa o desenvolvemento do hidróxeno a través das redes de gas

Un total de 59 distribuidoras europeas de 13 países lanzaron a iniciativa ‘Ready4H2’ para apoiar o desenvolvemento dun mercado de hidróxeno e compartir coñecemento e experiencia, co fin de contribuír á transformación da infraestrutura enerxética europea e ao cumprimento dos obxectivos de neutralidade climática da Unión Europea.

As cinco distribuidoras de gas españolas (Nedgia, Nortegas, Madrileña Red de Gas, Redexis e Gas Extremadura) sumáronse á iniciativa para compartir o coñecemento e experiencia adquiridos en proxectos propios e en colaboración con outros axentes locais da cadea de valor do hidróxeno. A iniciativa busca facilitar a posta en marcha dun marco normativo nacional e europeo para o desenvolvemento do hidróxeno, que aproveite o potencial da infraestrutura europea de gas e, polo tanto, beneficie aos cidadáns e ao cumprimento do obxectivo de neutralidade de carbono fixado pola UE.

‘Ready4H2’ traballará en tres estudos ata febreiro de 2022: unha primeira análise sobre a implicación das diferentes distribuidoras no desenvolvemento de hidróxeno, a experiencia acumulada e a estratexia nos seus países; un segundo estudo sobre como os distribuidores de gas europeos poden contribuír ao desenvolvemento do hidróxeno e á planificación estratéxica do territorio; e por último, unha folla de ruta con iniciativas concretas para que as distribuidoras poidan ser, tanto a nivel nacional como europeo, o enlace entre os produtores de hidróxeno e os consumidores.

O hidróxeno é clave para a transición enerxética en Europa e para o cumprimento dos obxectivos de clima fixados. A infraestrutura existente de gas é un socio natural para un desenvolvemento eficiente e acelerado deste novo vector enerxético.

Sobre Nedgia

Nedgia, a filial de distribución de gas do grupo Naturgy, é líder na actividade de distribución de gas natural en España, opera en 11 comunidades autónomas e 1.150 municipios. Conta con máis de 5,4 millóns de puntos de subministración que supoñen o 68 % dos consumidores. O seu principal activo son os máis de 53.000 quilómetros de redes que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e tamén a distribución de gas renovable, así como de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade.