Naturgy acelera a penetración do gas renovable nos fogares da man de Hercesa | hi! Real Estate

Naturgy acelera a penetración do gas renovable nos fogares da man de Hercesa

Ambos os dous grupos asinan unha alianza para facilitar a subministración de biometano na vivenda e impulsar a descarbonización do consumo residencial.

As 175 primeiras vivendas que contarán con este gas renovable situaranse en Barañain (Navarra) e comezarán a construírse en xaneiro de 2024.

Nedgia, a distribuidora de gas do Grupo Naturgy, e Hercesa | hi! Real Estate, promotora de referencia no ámbito nacional e con presenza en oito países distintos, asinaron unha alianza para facilitar o uso de gases renovables, especialmente biometano, nas novas promocións impulsadas polo grupo inmobiliario en España.

O acordo supón un gran paso adiante para levar o biometano ao consumidor final e un fito na transición enerxética ao acelerar a descarbonización do parque de vivendas de forma eficiente.

As primeiras promocións que incluirán a conexión habilitada para o uso do gas renovable situaranse en Barañain (Navarra). Trátase de dúas promocións cun total de 175 vivendas cuxo inicio de construción está previsto para xaneiro de 2024. Ademais, o acordo entre ambas as dúas compañías inclúe a posibilidade de levar o gas renovable ás vivendas de Berrocales en Madrid e ás case 1.000 vivendas que Hercesa | hi! Real Estate entrega anualmente.

Ambas as dúas compañías coinciden con este convenio na importancia de achegar maior fiabilidade e flexibilidade ao sistema enerxético, contribuíndo a favorecer a independencia enerxética exterior, así como fomentando solucións enerxéticas que axuden ao desenvolvemento da economía circular. Neste sentido, o biometano está chamado a xogar un papel clave ao ser unha solución xa dispoñible e máis eficiente que outras alternativas vinculadas á electrificación do consumo no sector residencial.

O acordo tamén inclúe asesoramento por parte de Nedgia nos diferentes usos do gas renovable para a dotación enerxética dos edificios, así como as aplicacións dispoñibles de alta eficiencia enerxética a gas renovable.

“Estamos moi orgullosos de ser pioneiros no uso do biometano nas nosas promocións porque apostamos pola economía circular que xeran as enerxías renovables, xa que o compromiso cos nosos clientes é ir por diante no coidado ambiental”, afirma Juan José Cercadillo, conselleiro delegado de Hercesa | hi! Real Estate.

“O sector do gas está inmerso nun proceso de descarbonización que pode chegar a substituír a metade do consumo total en España coa adopción do biometano, polo que o acordo con Hercesa | hi! Real Estate é un exemplo máis do noso compromiso por seguir apostando por solucións que promovan unha transición enerxética sostible ambiental e economicamente a través do gas renovable e a nosa rede de distribución”, explica Raúl Suárez, conselleiro delegado de Nedgia.

Sobre Nedgia

Nedgia, distribuidora de gas do grupo Naturgy, é a compañía líder na actividade de distribución de gas natural en España, onde opera en 11 comunidades autónomas e 1150 concellos. Conta con máis de 5,4 millóns de puntos de subministración que supoñen o 70 % dos consumidores. O seu principal activo son os 57.000 quilómetros de redes que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e de gas renovable (biometano), así como de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade. Nedgia mantén unha aposta decidida polos gases renovables e a súa incorporación ás infraestruturas do sistema de gas: conta con 6 plantas de biometano en operación, que inxectan na súa infraestrutura de redes, e unha carteira adicional de máis de 200 proxectos en diferentes fases de desenvolvemento que lle permitirán incorporar nova produción deste gas renovable no curto e medio prazo en España, o terceiro país con maior potencial de produción de biometano de Europa.

Sobre Hercesa | hi! Real Estate

Hercesa | hi! Real Estate ofrece servizos de xestión, construción e promoción e, ademais, Hercesa Internacional engade negocio inmobiliario ao grupo fóra das fronteiras españolas.

En conxunto, a compañía defínese como un xestor inmobiliario integral que controla todas as súas fases: residencial, comercial, loxístico, patrimonial, terciario e industrial, ofrecendo solucións innovadoras cun obxectivo estratéxico, satisfacer as necesidades dos seus clientes, sempre co seu Código Ético e o cumprimento dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible como base e apoiados pola súa Fundación Hercesa.

Hercesa | hi! Real Estate é unha empresa inmobiliaria líder con 450 profesionais, máis de 28.000 vivendas entregadas, 33.000 clientes, 50 millóns de m2 de solo desenvolvido, máis de 4 millóns de m2 de solo terciario, loxístico e industrial e 500 activos inmobiliarios en alugamento, desenvolvidos en 8 países de 3 continentes.