Naturgy e a Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha impulsarán a coordinación e a comunicación en situacións de emerxencia

Naturgy, a través das súas distribuidoras de electricidade (UFD) e gas (Nedgia), e a Consellaría de Facenda e Administracións Públicas da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha asinaron un convenio de colaboración que ten como obxectivo mellorar a coordinación e a comunicación en situacións de emerxencia que afecten as instalacións ou os usuarios das redes destas dúas distribuidoras no territorio de Castela-A Mancha.

Asinaron o convenio o conselleiro de Facenda e Administracións Públicas da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha, Juan Alfonso Ruiz, a directora de Zona Centro-Sur de Nedgia, Raquel Vallejo, e a directora de Zona Centro de UFD, Mónica Puente.

Segundo este acordo, Nedgia e UFD colaborarán coa Dirección Xeral de Protección Cidadá na elaboración, implantación e mantemento dos plans de Protección Civil relacionados coa seguridade e protección das súas instalacións.

Tamén se crearán grupos de traballo para elaborar acordos e protocolos que sexan de interese para as partes, entre os que destaca o de comunicación e coordinación de emerxencias co Servizo de Emerxencias 1-1-2.

Co obxectivo de mellorar a planificación, a preparación e a eficacia da resposta ante emerxencias, impulsarán o intercambio de coñecementos e experiencia, así como de información referente a cartografía, rede de infraestruturas, catálogo de recursos, previsións meteorolóxicas, etc.

Así mesmo, favorecerán a actuación conxunta en estudos, exercicios, simulacros e calquera outra actividade que consideren necesaria para mellorar a eficacia dos plans de emerxencia e Protección Civil da Xunta de Comunidades de Castela-A Mancha.

Por outro lado, colaborarán para impartir, a través da Escola de Protección Cidadá, formación na prevención e actuación ante situacións de emerxencia vinculadas coa presenza de risco eléctrico e gas, dirixida aos diferentes servizos intervintes (persoal técnico da Dirección Xeral de Protección Cidadá, bombeiros, forzas de seguridade, sanitarios) e tamén a voluntarios de protección civil.

Compromiso coa transición enerxética

A distribuidora de electricidade de Naturgy, UFD, subministra electricidade a máis de 638 000 puntos de subministración en Castela-A Mancha, a través dunha rede de distribución de máis de 26 000 quilómetros, e está presente en preto de 450 municipios das cinco provincias castelanomanchegas, entre eles Cidade Real, Guadalaxara, Puertollano, Alcázar de San Juan, Valdepeñas, Illescas ou Seseña. O esforzo de investimento realizado durante os últimos anos permitiulle fortalecer a súa infraestrutura, proporcionar novos servizos dixitais e impulsar a calidade da subministración para converter a súa rede nunha das máis modernas, competitivas e eficientes en Europa.

Pola súa banda, NEDGIA, a distribuidora de gas do grupo Naturgy, é a compañía líder na actividade de distribución de gas natural en España, onde opera a través das súas diferentes compañías en once comunidades autónomas. Na rexión castelanomanchega, a súa filial NEDGIA Castela-A Mancha conta con máis de 270 500 puntos de subministración de gas natural e xestiona máis de 4000 quilómetros de rede en 81 municipios.