NEDGIA Cegas e o Consorci de Bombers de València afondan na formación de incidencias relacionadas co gas natural

Membros do Consorci acompañarán os Servizos Técnicos da compañía durante as súas intervencións para coñecer, de primeira man, como actuar ante as incidencias con gas natural.

A presidenta do Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV), María Josep Amigó, e o director de NEDGIA Cegas, Juan Manuel Belda, asinaron un protocolo de colaboración para complementar a formación do corpo de bombeiros do Consorci sobre como actuar ante incidencias relacionadas co gas natural.

Con este acordo, ambas as dúas entidades queren afondar na formación do corpo de bombeiros mediante a organización de xornadas de acompañamento de persoal do Consorci con equipos dos Servizos Técnicos da distribuidora de gas natural para que coñezan, de primeira man, o seu día a día e como actúan ante estas incidencias. Esta aprendizaxe práctica permitiralles adquirir unha maior competencia profesional nas súas actuacións para afrontar as incidencias relacionadas co gas natural.

“Constituíuse de forma voluntaria un grupo de bombeiros que vén formándose neste tipo de actuacións con grupos de traballo en redes de distribución, plantas de gas natural licuado e estacións de regulación de gas, polo que esta formación complementará e mellorará o servizo que o Consorci de Bombers ofrece á cidadanía”, remarcou María Josep Amigó.

Pola súa banda, Juan Manuel Belda salientou que “a coordinación cos organismos de emerxencias é fundamental para a xestión das incidencias que poidan xurdir relacionadas coa nosa actividade de distribución de gas, polo que dende a compañía traballamos para reforzar a comunicación e complementar a formación dos servizos de emerxencias”.

Sobre NEDGIA Cegas

NEDGIA, a distribuidora de gas do grupo Naturgy, é a compañía líder na actividade de distribución de gas natural en España, onde opera a través das súas diferentes compañías en once comunidades autónomas. Na Comunidade Valenciana, a súa filial NEDGIA Cegas conta con máis de 650.000 puntos de subministración e dispón de case 9.000 quilómetros de rede en preto de 200 municipios da Comunitat Valenciana, o que permite que o 87 % da poboación teña acceso ao gas natural.