NEDGIA Cegas prima a posta en servizo de instalacións singulares na Comunitat para atender enfermos de COVID-19

O Hospital Auxiliar de Segorbe e o Centro de Saúde “Barranquet de Soler” de Alcoi xa están conectados á rede de gas natural.

Dende que se iniciou a emerxencia sanitaria no noso país, NEDGIA estivo a atender con prioridade as diversas peticións que chegaron das Administracións públicas para conectar á súa rede de gas natural aquelas instalacións singulares que se precisan acondicionar para poñelas á disposición das autoridades sanitarias e que sirvan para acoller e asistir enfermos de COVID-19.

Os servizos enerxéticos están considerados esenciais e a compañía implicouse ao máximo para poder contribuír, dentro das súas posibilidades, a achegar o seu gran de area na loita contra a pandemia.

NEDGIA mobilizou todos os equipos humanos e técnicos que ten á súa disposición para primar, coa máxima urxencia, a posta en servizo destas instalacións, pero sempre preservando a seguridade dos seus empregados, colaboradores e clientes.

Concretamente, na Comunitat Valenciana, hoxe conectouse á rede de gas natural o Hospital Auxiliar de Segorbe, un centro sanitario que atende á bisbarra do Alto Palancia do interior da provincia de Castelló. En só dúas semanas, os equipos de NEDGIA Cegas traballaron para que as autoridades competentes autorizasen a obra con carácter urxente e executaron os 80 metros de canalización que eran necesarios para dotar de subministración ao centro, que quedou sen calefacción e auga quente polo mal funcionamento das súas caldeiras de gasóleo.

E na cidade alacantina de Alcoi, xa finalizamos os traballos para poñer en servizo a instalación do Centro de Saúde “Barranquet de Soler”, que xa conta con subministración de gas natural e está lista para utilizarse para a atención de enfermos de COVID.

Instalacións operativas por todo o país

A distribuidora de gas natural do grupo Naturgy recibiu peticións de diversas partes do noso país, que executou coa máxima responsabilidade, seguridade e urxencia. Por exemplo, na Comunidade de Madrid, a compañía conectou á rede de gas natural un edificio na capital que acolle persoas maiores con prognóstico grave de COVID-19 que veñen derivadas doutros centros da capital, mentres que en Castela-A Mancha tamén se executaron os traballos con urxencia para dotar de subministración de gas natural un edificio municipal que acollerá residentes doutros centros da rexión.

En Andalucía, a compañía conectou á rede de gas natural o edificio anexo do Hospital Universitario de Xaén, que xa conta cos servizos de climatización e auga quente, e na cidade de Granada puxo en servizo a instalación de gas natural dun edificio que se puxo á disposición das autoridades sanitarias da cidade.

Sobre NEDGIA Cegas

NEDGIA, a distribuidora de gas do grupo Naturgy, é a compañía líder na actividade de distribución de gas natural en España, onde opera a través das súas diferentes compañías en once comunidades autónomas. Na Comunidade Valenciana, a súa filial NEDGIA Cegas conta con máis de 650.000 puntos de subministración e dispón de case 9.000 quilómetros de rede en preto de 200 municipios da Comunitat Valenciana, o que permite que o 87 % da poboación teña acceso ao gas natural.