NEDGIA Madrid participa un ano máis na campaña de seguridade de instalacións de gas da Comunidade de Madrid.

NEDGIA Madrid participa, un ano máis, na campaña de seguridade de instalacións de gas de uso doméstico impulsada pola Comunidade de Madrid, unha iniciativa que ten como obxectivo ofrecer aos usuarios unha serie de consellos prácticos para utilizar con seguridade as instalacións domésticas de gas e evitar así posibles accidentes.

Iniciativas coma esta, ou a dos plans Renove de aparatos, están a conseguir reducir os índices de sinistralidade

A Conselleira de Medio Ambiente, Vivenda e Agricultura, Paloma Martín, o viceconselleiro de Medio Ambiente e Agricultura, Mariano González, o director xeral de Descarbonización e Transición Enerxética, Fernando Arlandis, e o director xerente de Fenercom, José Antonio González, acudiron á presentación da campaña de seguridade na sede de NEDGIA, acompañados da directora de NEDGIA Madrid, Raquel Vallejo, e do responsable de Servizos Técnicos da Zona Centro de NEDGIA, Manuel Fernández Cañizares.

Para NEDGIA Madrid, e para todos os participantes, “a seguridade das persoas é un obxectivo prioritario e estas campañas de concienciación son imprescindibles para garantir o seu cumprimento”, afirma Raquel Vallejo.

Realizar a inspección periódica da caldeira cada cinco anos, evitar derramos líquidos e correntes de aire que poidan apagar a chama e revisar as chemineas dos edificios son algúns dos principais consellos prácticos para utilizar con seguridade as instalacións de gas. Ademais, é importante saber que, no caso de notar olor a gas, hai que abrir as ventás, non acender ningún aparato eléctrico nin interruptores da luz e chamar o servizo de urxencias da compañía distribuidora (NEDGIA: 900 750 750).

A campaña, promovida pola Comunidade de Madrid, tamén conta coa participación de AGREMIA, Madrileña Red de Gas, Repsol e a Asociación Española do Gas (SEDIGAS).

Ademais, en outubro, a Comunidade de Madrid puxo en marcha un novo plan Renove de caldeiras con axudas de ata 350 euros para substituílas por novos dispositivos máis eficientes e de maior rendemento. NEDGIA quixo apoiar este plan Renove achegando axudas adicionais de 100 euros.

Presenza na Comunidade de Madrid

A distribuidora de gas do grupo Naturgy na Comunidade de Madrid conta con máis de 900.000 puntos de subministración en 28 municipios. O seu principal activo son os máis de 4.500 quilómetros de redes que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e tamén a distribución de gas renovable, así como de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade.