WAY Dos Hermanas aposta polo gas natural e evitará a emisión á atmosfera de máis de 10 toneladas de CO2

Nedgia Andalucía, a nosa distribuidora de gas na Comunidade, conecta varios locais do centro comercial e de ocio á súa rede de distribución de gas natural.

A nosa filial NEDGIA Andalucía, principal distribuidora de gas natural da rexión, conectou á súa rede de distribución de gas natural as instalacións do centro comercial e de ocio WAY de Dos Hermanas, inaugurado a principios deste mes. Actualmente, hai cinco clientes conectados á nosa rede de gas, o que permitirá evitar a emisión á atmosfera de preto de 10,5 toneladas de CO2 ao ano, o equivalente a plantar 260 árbores e mellorar a calidade do aire na cidade.

Obras_conexión_gas_natural_CCWayRealizamos estas obras en tempo récord, xa que en menos dunha semana construímos preto de 500 metros de canalización para que todos os clientes tivesen subministración o día da inauguración.

WAY Dos Hermanas, que está promovido por Kronos Propierties, ten unha superficie total construída de 101.000 m2 e xerou 750 postos de traballo directos e 250 indirectos. Trátase do segundo centro comercial máis grande da provincia de Sevilla.

Sobre NEDGIA Andalucía

A nosa filial NEDGIA Andalucía, que leva operando nesta rexión dende hai 30 anos, conta con máis de 408.500 usuarios en 87 municipios. O seu principal activo son os máis de 5.600 quilómetros de infraestrutura que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e tamén a distribución de gas renovable e de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade.

A compañía é un dos axentes dinamizadores dos principais sectores produtivos da Comunidade, estando presente nos principais sectores da economía andaluza: o turismo, o agroalimentario, o aeronáutico e, como non, o industrial, proporcionándolles unha enerxía sostible e eficiente, tanto en termos económicos como ambientais.